piątek, 18 września 2015

Odżywka do rzęs Miralash - podsumowanie kuracji

Minęły 3 miesiące odkąd zaczęłam swoją przygodę z odżywką do rzęs Miralash .
Dla osób, które nie pamiętają poprzednich wpisów podaję linki do nich
 początek kuracji oraz pierwszy miesiąc kuracji.

Tymczasem zapraszam na podsumowanie 3 miesięcznej kuracji Miralash






Wg producenta czas to nasz sojusznik. Czym dłużej używamy odżywki Miralash tym lepiej wyglądają nasze rzęsy.

 Moje rzęsy w tym momencie powinny być 22% dłuższe, 80% gęstsze, ciemniejsze i mocniejsze.

Czy tak się stało? TAK  zdecydowanie tak właśnie wyglądają moje rzęsy.




Tutaj najlepiej możecie zobaczyć jak zmieniały się moje rzęsy w przeciągu tych 3 miesięcy.

Zwróćcie także uwagę na dolne rzęsy, których wcześniej prawie nie było widać.

Dla mnie ogromna zmiana była już po miesiącu. Rzęsy zagęściły się i stały się bardziej miękkie, podatne na podkręcenie zalotką, ogólnie ładniej się układały.
Po 2 miesiącach myślałam, aby już przestać stosować odżywkę, ponieważ rzęsy były już tak długie, że momentami zaczęło mi to przeszkadzać.  Z codziennego stosowania przeszłam na stosowanie co 2 dni. Dzięki temu rzęsy wciąż rosły a efekt utrzymywał się. Jestem zachwycona efektem jaki osiągnęłam za pomocą tej odżywki także ze względu na dolne rzęsy, które teraz po prostu widać.
Robiąc makijaż codzienny, zrezygnowałam nawet z używania tuszu do rzęs :)


Po pierwszym miesiącu kuracji zrobiłam hennę rzęs, aby były one jeszcze bardziej widoczne. Mimo że od wykonania henny minęły już 2 miesiące nie do końca ona zeszła.  Dzięki temu widać na zdjęciu jaśniejsze odrosty, a także jaśniejsze rzęsy co jeszcze bardziej potwierdza fakt, że przyrost jest naprawdę widoczny.

Tak jak po pierwszym miesiącu, tak i w ciągu trwania kuracji nie zauważyłam żadnych niepokojących objawów.

Często natomiast słyszę komplementy na temat rzęs.

Odżywki zostało mi jeszcze na pewien czas, także będę stosować ją co kilka dni w celu podtrzymania efektu.

Jestem z niej niesamowicie zadowolona i aż żal, że niedługo się skończy.


Na koniec przypomnę jeszcze, że Miralash nie zawiera bimatoprostu oraz latanoprostu. Są to składniki, które występują także w lekach na jaskrę. Można znaleźć je w większości tego typu odżywek.


Efekt 3 miesięcznej kuracji w powiększeniu









Przeglądając zdjęcia, znalazłam dość wyraźne zdjęcie dolnych rzęs, także przedstawiam je przed i po zastosowaniu odżywki oraz zbliżenie, na którym widać, że wcąż pojawiają się nowe rzęsy.
( po kliknięciu zdjęcia powiększą się)









Tutaj również świetnie widać jak bardzo zmieniła się długość rzęs. 



Podsumowując, jestem nawet bardziej niż zadowolona, jestem zachwycona tym efektem, który był nie tylko szybki, ale również bez jakichkolwiek skutków ubocznych.
Wszystkie zainteresowane osoby odsyłam do sklepu online gdzie można zakupić tą odżywkę -sklep-

Co Wy sądzicie o tym efekcie? Byłybyście zadowolone z takiej zmiany?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz