wtorek, 11 sierpnia 2015

Nowości kosmetyczne

Ciężko znaleźć u mnie tego typu posty. Po prostu nie moja tematyka i nie mój styl pisania. Jednak ostatnim czasem w moje ręce wpadło kilka na tyle ciekawych produktów, że postanowiłam podzielić się z Wami informacją cóż to takiego.  Kolejność zupełnie przypadkowa, także zaczynamy :D










W końcu dorobiłam się paletki ZOEVA Naturally Yours. Od dawna na nią polowałam, jednak tak to w takich sytuacjach bywa jak paletka była dostępna to ja bez kasy a jak ja z kasą to jej nie było. W końcu się udało. 10 kolorków - 5 perłowych i 5 matowych. Kolorystyka neutralna, beże i brązy. Paletka idealna do makijażu dziennego jak i wieczorowego.










 Po recenzji porównawczej pędzli Nanshy i Zoeva , którą zrobiła GlamDiva.pl byłam bardzo ciekawa jak w praktyce będą spisywać się 2 tego samego typu pędzle wspomnianych firm. Dlatego też zaopatrzyłam się w Zoeva 227 Luxe Soft Definer który jest nazwijmy to odpowiednikiem Nanshy Blending Eyeshadow.
Jakiś czas temu byłam gotowa zakupić cały zestaw pędzli Zoeva, jednak ten pędzel nie zrobił na mnie ogromnego wrażenie więc zakup większej ilości przekładam na "później".






 Jako, że Zoeva na kolana mnie nie powaliła zakupiłam kolejny zestaw Nanshy. Tym razem białą wersję zestawu do oczy, który recenzowałam tutaj.
Pędzle są świetnej jakości także drugi komplet zdecydowanie się przyda.  Ciekawa byłam tez zestawu do makijażu twarzy więc porwałam się na zestaw Masterful Collection. Na chwilę obecną chyba już wystarczy mi pędzli tej firmy :)








 Kolejne produkty to "dary losu" :) Zestaw Mary Kay wygrany na grupie Adrenalina - loterie kosmetyczne UK ;-) W skład wygranej wchodziły pędzle, cienie oraz szminka Mary Kay.













Zestaw pędzli do makijażu zawiera:
pędzel do pudru,
pędzel do różu,
pędzel do nakładania cieni,
pędzel do modelowania oczu
pędzelek do profilowania kształtu oczu i brwi/szczoteczkę z grzebieniem do brwi
Wszystkie z wykonanymi ręcznie rączkami dla osiągnięcia maksymalnej kontroli.








Pędzle zapakowane są w elegancką i praktyczną kosmetyczkę – która swobodnie pomieści także inne kosmetyki. Kosmetyczka posiada 7 przegródek na pędzle oraz 2 przegródki na kosmetyki, które są zapinane na zamek.
Całość prezentuje się bardzo elegancko.
















Intensywnie Nawilżająca Szminka True Dimensions Mary Kay w kolorze firecraker .

W skład szminki wchodzą między innymi
 Witamina E     
Olej z nasion słonecznika     
Olej jojoba     
Masło z mango


Jestem nią zachwycona i mam już na oku kolejne 2 kolorki które bardzo chciałabym mieć. 








Potrójne Cienie do Powiek marykayatplay
Trzy intensywne cienie do powiek dobrane tak, aby tworzyły idealne zestawienia, dzięki czemu możesz je łączyć i miksować w dowolny sposób!
  • Gładkie, jedwabiste, wielotonowe kolory, pozwolą Ci zdecydować o intensywności Twojego makijażu.
  • Możesz użyć jednego, dwóch lub trzech kolorów jednocześnie!
  • Lekkie, rozświetlające, kolorowe.
  • Łatwo się rozprowadzają, nie zbijają się w załamaniach powieki.
 Akurat to nie do końca moje kolorki ale spróbuję je jakoś wykorzystać. Są świetnie napigmentowane co widać na zdjęciu.


 Na koniec konturówka do ust Rimmel London Exaggerate Automatic Lip Liner w kolorze red diva. Nie jest on idealnie dopasowany do szminki ale nie jest źle. 
















Po jednym z postów na stronie gdzie pokazałam nowe pędzle Nanshy dostałam kilka wiadomości z zapytaniem o moje pędzle. Dużo ich nie mam natomiast mało też nie :) Jak to mówię mam ilość w sam raz aby swobodnie je używać. Prezentują się tak i w takich szklaneczkach je trzymam :)



Mieliście już któryś z tych produktów? Może coś Was zainteresowało po tym wpisie :)
Cieszę się z moich małych zdobyczy bo ostatnio niewiele kolorówki wpadło w moje ręce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz