poniedziałek, 27 lipca 2015

Natural World Caffeine Power Serum przyśpieszające porost włosów

Post miał ukazać się 3 tygodnie temu. Niestety mimo czasu brak mi weny do pisania. Tak jak kiedyś mogłam pisać non stop tak teraz nie umiem się do tego zebrać. Także wybaczcie moje zaległości w pisaniu i choć obiecuję, że postaram się nadrobić stracony czas to wiem, że może być różnie. Jeśli chcecie być na bieżąco z moimi nowościami itp śledźcie  moją stronkę na facebooku a jeśli macie ochotę dołączyć to grona kobietek lubiących poplotkować o urodzie zapraszam do grupy - > KLIK .
Skoro już zebrałam się do pisania to dziś będzie o produkcie, który jest pożądany przez panie chcące posiadać długie włosy.  Mowa będzie o Natural World Caffeine Power Serum :)












Opis producenta
Serum do włosów Organic World z kofeiną 
Regeneracja i stymulacja skóry głowy

Regenerująco-Stymulujące serum z naturalnym ekstraktem z zielonej kawy Arabica, która jest bogata w naturalnie stymulującą kofeinę.
Synergiczny efekt kofeiny, wzmacniającego kompleksu multi-witaminy i odświeżającego mentolu budzi i odświeża skórę głowy. Stosowane z delikatnym masażem pomaga pobudzić cebulki włosów, aby zapewnić idealne warunki do wzrostu nowych, zdrowych włosów.

    Nadaje się do codziennego użytku i do wszystkich rodzajów włosów, nawet do wrażliwej skóry głowy.
    Zawiera kofeinę posiadającą naturalne włąściwości stymuluące
    Wzmacniający kompleks multiwitaminowy
    Odświeżający mentol





Konsystencja serum jest płynna - typowa dla wcierek natomiast zapach jest mentolowo alkoholowy i na szczęście nie utrzymuje się na włosach.

Dzięki wyprofilowanej butelce serum możemy aplikować bezpośrednio na skórę głowy i moim sposobem na aplikację jest przyłożenie końcówki butelki do skóry i przejechanie po głowie przedziałek po przedziałku. Po tym wykonuję krótki masaż skalpu dzięki któremu jeszcze dokładniej rozprowadzam serum po skórze. Aplikacja z masażem daje świetny relaks ponieważ dzięki zawartości mentolu serum chłodzi skórę głowy.
Według producenta serum należy stosować codziennie rano lub wieczorem.

Obawiałam się, że serum spowoduje szybsze przetłuszczanie się włosów u nasady jednak nic takiego nie miało miejsca. Tak jak przed stosowaniem serum tak i w trakcie włosy myję co 3-4 dni. Także pod tym względem spisuje się rewelacyjnie. Po aplikacji wystarczy odczekać max 20-30 minut aby włosy u nasady wyschły i serum nie zostawiło żadnego śladu. Jeśli nałożymy zbyt dużo produkty włosy u nasady mogą zrobić się sztywne.

Opakowanie zawiera 200ml serum, które powinno wystarczyć nam na 60 dni jednak widzę, że wystarcza go na dłużej.
Cena różni się  w zależności od sklepu mniej więcej od £2,60 do £4,99
Dostępność jest niestety bardzo ograniczona.  Serum możemy kupić jedynie w UK w sklepach body care, savers i superdrug ( w tych sklepach widziałam serum ale jeśli znacie jeszcze jakieś to dajcie znać w komentarzach) . Dostępne jest oczywiście także na eBay.

Pełen skład
Aqua, Alcohol denat. -alcohol denaturowany , Glycerin - gliceryna, Chondrus Crispus (Carrageenan) Chrząstnica kędzierzawa , PEG-35 Castor Oil, Polysorbate 20 - Emulgator  , Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract - ekstrakt z kasztanowca zwyczajnego , Mentha Arvensis Leaf Extract - ekstrakt z miety polnej, Menthol - mentol, Disodium EDTA - Sekwestrant, Caffeine, Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract - ekstrakt z nasion kawy, Tocopherol - Witamina E, Parfum - zapach , Calcium Pantothenate - Kwas pantotenowy , Inositol - kwas fitowy, Linoleic Acid - Kwas linolowy -witamina F , Retinyl Palmitate - forma witaminy A, Limonene - składnik kompozycji zapachowych, Biotin - biotyna, Diethylphthalate - rozpuszczalnik.

Jedyne co mnie troszkę przeraziło to alkohol denat. jednak jak trochę poszukałam informacji okazało się, że we wcierkach alkohol pełni ważną funkcję ponieważ to dzięki niemu substancje aktywne mogą dotrzeć tak gdzie trzeba. Także nie ma się co go obawiać jedynie obserwować skórę głowy czy nie jest przesuszona.



Co do działania serum ja jestem bardzo zadowolona. Przez pełen miesiąc stosowałam serum codziennie i efekt można zobaczyć na zdjęciach natomiast przez kolejny miesiąc stosuję je co 2 dni ponieważ serum w składzie ma alkohol denat i nie chciałabym aby skóra się wysuszyła.  Do tej pory nie zaobserwowałam skutków ubocznych serum.
















To jest efekt miesięcznego stosowania serum. Niby nie ma woow jednak pod uwagę trzeba brać także to, że niektórym osobom włosy rosną szybko bez żadnych wspomagaczy natomiast innym rosną bardzo powoli. Dla mnie jak na miesiąc to jest zadowalającyefekt tym bardziej, że dodatkowo wyhodowałam grzywkę :D















To oznacza, że serum pobudziło mieszki włosowe, które "wyprodukowały" nowe włosy :)






 Śmiesznie to wygląda ale na co dzień robiąc kucyk wczesuję grzywkę w dłuższe włosy tak aby nie odstawała .














Dla porównania w jakim tempie rosną mi włosy pozwoliłam sobie pokombinować w Photoshopie i w taki sposób pokazać Wam różnicę w długości z okresu minimum 1,5 miesiąca.


Zdjęcia są nałożone na siebie tak aby linia głowy i ramion była równa wtedy wiadomo, że zdj jest zrobione z tej samej odległości.

 Jak widać włosy w dłuższym czasie urosły mniej niż w przypadku wcierki i krótszego czasu.
Moje włosy same z siebie niestety rosną bardzo  powoli i bez systematycznego używania produktów wspomagających ich wzrost chyba nigdy nie uzyskam długości do jakiej dążę.











 Ogólnie od momentu ścięcia włosów minęło troszkę ponad 5 miesięcy a długość zmieniła się tak. Zerknijcie na długość grzywki i miejsce gdzie kończy się łańcuszek ;)



Z efektów tego serum jestem zadowolona także będę je używać dalej. Tym bardziej, że pojawiły się nowe włosy co cieszy mnie jeszcze bardziej niż sam fakt, że sa dłuższe.
Jeśli będziecie miały okazje kupić to serum to naprawdę polecam.  Serum Natural World jest pierwszą wcierką z jaką miałam do czynienia. Niestety w UK kupienie wcierki która nie będzie wymagała spłukiwania i nie będzie obciążać włosów jest naprawdę ciężkie. Jeśli któraś z Was zna takie produkty dostępne na rynku brytyjskim koniecznie dajcie znać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz