wtorek, 23 września 2014

OGŁOSZENIE

Bardzo się cieszę, że w ciągu tak krótkiego czasu zyskałam tyle osób, które odwiedzają mój blog i stronę na facebooku.
Chciałabym Was wszystkich prosić o pewną ważną dla każdej osoby prowadzącej w sieci stronę czynność.
Zostawiajcie like pod postami,  skrobnijcie komentarz ;)

na blogu warto kliknąć w opcję Dołącz do tej witryny , która znajduje się mniej więcej po środku strony ( prawa strona) dzięki temu ja będę wiedziała, że są tutaj osoby które interesuje to co piszę a Wy nigdy nie zgubicie adresu do bloga ponieważ zawsze będzie on dostępny w Waszym profilu.

Jeśli wpiszecie swój adres e-mail w opcji  bądź informowana na bieżąco ;) o każdym nowym spisie zostaniecie poinformowani e-mailowo ;)









Natomiast na facebooku aby być zawsze na bieżąco oprócz kliknięcia "lubię to" należy rozwinąć opcję i zaznaczyć " otrzymuj powiadomienia". Tylko w ten sposób możecie być informowani o nowych postach.

Jest to ważne, ponieważ dzięki temu Wy będziecie zawsze na bieżąco, a moja strona nie zginie w czeluściach internetu. Niestety bez tego strony, blogi itp nie mają szans na wyższą pozycję w statystyce Google a przez to nie są odnajdowane przez wyszukiwarkę Google.
Mam nadzieję, że  treści publikowane na bloku podobają się Wam :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz